Thanksgiving - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Inge Hendrikx - WaarBenJij.nu Thanksgiving - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Inge Hendrikx - WaarBenJij.nu

Thanksgiving

Blijf op de hoogte en volg Inge Hendrikx

01 December 2012 | Verenigde Staten, Tucson

Wat zal ik zeggen, THANKSGIVING is geweest.. Het waren echt geweldig dagen! Shayne en ik gingen woensdag lekker shoppen omdat we geen training hadden. Toen kregen we een mailtje dat onze vlucht van 9:30 een uur vertraging had.. Een vriendin van Shayne had een andere vlucht ook om 9:30 en haar vlucht was niet vertraagd dus we moesten toch al met haar vriendin mee omdat we samen een taxi deelde. Toen we daar waren en ingecheckt hadden ect, kregen we nog een bericht dat onze vlucht niet voor 11:30 zou zijn.. We gingen naar de balie en probeerde bij haar vriendin op de standby lijst te komen, we waren alleen nummer 6 en 7 dus we hadden de moet al op gegegeven. Toen iedereen in het vliegtuig zat en wij ons huiswerk pakte werden Shayne en ik opeens opgenoemd. We waren de aller laatste personen die mee mochten met het vliegtuig. We waren echt heel blij en rende bijna het vliegtuig in. in het vliegtuig zat ik naast een chinees oud opaatje die me zijn hele reishistory heeft verteld, hierdoor ging de vlucht wel erg snel voorbij. Toen we in LA aankwamen gingen we naar Shayne huis, het was al laat dus we hadden nog even met haar ouders gepraat, want Shayne was natuurlijk heel blij ze te zien en daarna zijn we naar bed gegaan. Achteraf was onze eigen vlucht rond 12:30 pas vertrokken van Tucson dus we hadden echt geluk gehad! De volgende dag gingen we rond 12 uur naar de familie van Shayne voor Thanksgiving. Het was echt heel gezellig en ik heb natuurlijk kalkoen op haha! het enige minder was dat het heel slecht ging met Shaynes opa en de sfeer heel verdrietig was omdat niemand hem zo ooit had gezien. (Intussen is hij ook deze week overleden :( ). Na thanksgiving moest haar vader nog even werken dus gingen we voor een uurtje mee. Hij werkt namelijk bij de videostudies in LA. Dit was echt geweldig om te zien. Alle programmas en opnamens worden daarnaartoe gestuurd en daar maken ze het programma voor op tv. We zagen ook veel studies van hoe ze films maakte en waar ze uitzendingen van bijvoorbeeld Fox Football hielden. Donderdagavond hebben we met Shayne en haar ouders nog 2 films gekeken en toen zijn we weer lekker naar bed gegaan. ik kon alleen niet slapen want ik wou dat de tijd heel snel ging dat ik naar Max toe kon! De volgende ochtend bracht Shayne me dan eindelijk naar Max toe. Het was echt geweldig om hem weer te zien! De eerste dag heeft hij me een rondleiding over de campus gegeven en waren we naar downtown gegaan om een James Bond te kijken en lekker te eten. We kregen een gratis etentje omdat we wel 20 minuten moesten wachten op ons eten.... Tjongejonge dat is wel erg lang he? In Amerika blijkbaar wel, ik denk dat dit voor Nederlandse begrippen heel kort is.. Maar wij vonden het natuurlijk niet erg. De volgende dag zijn we naar het strand gegaan, we hebben eventjes op het strand gelegen en toen mocht ik van Max eventjes shoppen hihi, als je in LA bent moet je daar natuurlijk wel even gebruik van maken! Aan het einde van de dag waren we zo moe dat we eigenlijk geen zin meer hadden om te shoppen maar het was nog net te vroeg om te eten. Toen besloten we om nog maar een film te gaan kijken. Na de film gingen we dan toch ergens lekker eten. Omdat we de vorige dag een gratis etentje hadden dachten we dat we wel een toetje konden nemen. Nou volgensmij waren de toetjes een van de beste toetjes die ik ooit op had haha! De volgende ochtend werd ik jammer genoeg al weer opgehaald. De dagen gingen natuurlijk echt veel te snel voorbij. We hadden om 1 uur de vlucht, dus ze haalde me om 10 uur op. Toen ze me net op gehaald hadden begon de ellende weer. We kregen een bericht dat ons vliegtuig vertraging had en vertrok om 3:35. Het probleem was dat we naar Las Vegas vlogen en vandaar naar Tucson. We kwamen om 4:50 aan in Las Vegas maar ons aansluiting ging om 4:45 de lucht in.. We hadden hem dus net gemist.. We hadden opties om naar San diego of terug naar LA te vliegen en daar een vlucht rechtstreeks naar Tucson te nemen of om te wachten voor avond vluchten maar al deze vluchten waren niet zeker of er plaats was voor ons.. We kozen er maar voor om naar Phoenix te gaan zodat we in iedergeval dichter bij Tucson waren. We moesten daarna met de bus 2,5 uur reizen om terug te komen in Tucson. We waren om 10:00 bij onze dorm, maar toen moesten we nog terug naar Tucson Airport om onze koffers op te halen. Gelukkig ging Laura, Hailey ophalen omdat die pas om 11 uur aankwam dus we konden met hun meerijden. Toen we er waren om 11 uur kregen we te horen, dat het vliegtuig met onze koffers vertraging had dus onze koffers pas om 12 uur aankwamen.. Het kon niet erger dan dat haha. We gingen maar even naar een wafelhuis toe om een waffel te eten om de tijd te verdrijven. Rond 1 uur snachts waren we dan eindelijk thuis.. Gelukkig konden we de volgende dag om 7 uur al weer op de tennisbanen staan haha, Shayne en ik waren letterlijk dood die dag. We hebben sinds gisteren geen trainingen meer omdat dit niet mag van de NCAA. We mogen nu alleen nog voor ons zelf trainen.. Vandaag heb ik met Lacey en Shayne getraind en conditietraining met Lacey, Shayne en Laura gedaan. Als je kijkt wat ik vandaag deed was het eigenlijk nog erg intensief haha. Heb voor 2 uur getennist, 45 minuten gerend en daarna nog ongeveer 500 buikspieren in totaal gedaan.. Ik heb deze week ook eindelijk 2x voor mezelf gekookt. De eerste dag heb ik pasta gemaakt met kip en spinazie en de tweede dag aardappelen met sla en varkensvlees. Het was echt verrukkelijk! School komt ook ten einde maar dat wil niet zeggen dat ik minder huiswerk hebben. Over 2 weken hebben we namelijk onze examen week.. Ik heb maar 1 test die ik moet maken en de rest zijn allemaal verslagen schrijven.. Deze week word dus echt even werk aan de winkel om mijn school goed af te sluiten.. De weken vliegen nu echt om, ik zit precies over 2 weken namelijk al in het vliegtuig naar huis! Ik ga iedereen hier erg missen, maar ik ben toch wel blij dat ik lekker even naar huis kan en mijn familie en vrienden weer kan zien! :)

  • 01 December 2012 - 10:47

    Cor Klijs:

    Leuk die verhalen Inge! keep it up!.
    Zeg maar tegen Shayne dat we meeleven met het overlijden van haar Opa.
    Nou het beste maar van ons!

  • 01 December 2012 - 16:14

    E Van Trijp:

    inge wat jij een mooie tijd daar mac gezien maar nu wij inge zeg tegen shayne dat ik meeleef met verllies opa inge wat zullen we blijzijn ik vooral groetjes oma

  • 01 December 2012 - 23:34

    Inge Hendrikx :

    Zal ik doen Oma en Cor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tucson

College tennis

4 jaar college tennis in Tucson, amerika.

Recente Reisverslagen:

12 September 2013

Sophomore year.

22 Maart 2013

Drukdrukdruk

03 Februari 2013

In het seizoen

13 Januari 2013

winterbreak!

01 December 2012

Thanksgiving
Inge Hendrikx

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 848
Totaal aantal bezoekers 19034

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2012 - 30 Mei 2016

College tennis

Landen bezocht: