winterbreak! - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Inge Hendrikx - WaarBenJij.nu winterbreak! - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Inge Hendrikx - WaarBenJij.nu

winterbreak!

Blijf op de hoogte en volg Inge Hendrikx

13 Januari 2013 | Verenigde Staten, Tucson

Weer een tijd geleden dat ik een reisverslag heb gemaakt. Ik had het namelijk de laatste twee weken erg druk met mijn examens op school. We hadden geen training omdat dit niet mag van de NCAA. Ze willen namelijk dat we ons goed focussen op school. Ik had niet veel toetsen maar wel heel veel papers te schrijven want ik juist moeilijker vind. Ik ben gelukkig wel het semester afgesloten met vijf A's! Ik ben daar echt heel blij mee want ik en niemand had het verwacht omdat dit mijn eerste semester met een nieuwe taal was :)
Toen ging ik eindelijk lekker naar huis toe! Ik vloog de eerste twee vluchten met Susan mijn teamgenoot, dit was erg gezellig natuurlijk en we hadden veel ruimte in het vliegtuig! Toen moest ik toch ook echt afscheid nemen van Susie en nog geen 5 minuten later zag ik een Nederlandse jongen die ik al 8 jaar ken van de tennis. We hadden dezelfde vlucht dus ook dit was gezellig! De reis duurde alleen nog wel steeds te lang. Toen ik thuis kwam had ik een erge Jetlag voor ongeveer een week. Ik heb die dagen dan ook erg veel geslapen. Verder heb ik een geweldige break gehad met al mijn vrienden, familie en natuurlijk met mijn lieve vriendje! Het was toch wel even lekker om thuis te zijn en gewoon aan tafel te kunnen schuiven dat er eten voor je neus staat. Ik heb me dan ook erg lui gedragen (sorry mama). Natuurlijk waren de feestdagen erbij en hadden we Mama, Winnie en Papa's verjaardag ook gevierd, dus ik heb weer genoeg taart op voor een heel jaar! De eerste week heb ik mee mogen trainen met Eric en Mike, waar ik heel blij mee was! Ik heb twee toernooien gespeeld terwijl ik thuis was. In het begin was het toch wel een beetje wennen omdat mijn timing verkeerd zat, maar ik ben toch wel tevreden over de resultaten! Jammer genoeg moest ik mijn laatste toernooi in de halve finale opgeven omdat ik weer last had gekregen van mijn buikspier. Ik ben nu nog steeds last, maar het gaat weer de goeie kant op. Ik heb nu weer de eerste week in Tucson gehad. De week is voorbij gevlogen omdat ik het geel druk had met dingen regelen en naar mijn nieuwe klassen gaan ect. Ik was ook een beetje grieperig dus dat heeft ook niet meegeholpen. Gelukkig is het nu weekend dus ga ik lekker uitrusten! Vrijdag is namelijk mijn eerste college wedstrijd en ik heb er echt heel veel zin in!!! Jullie zullen de volgende keer wel lezen hoe het is gegaan!

  • 13 Januari 2013 - 10:21

    Mama:

    Hallo Inge,
    We hebben allemaal erg genoten dat je weer thuis was, ik vond het heel gezellig met ons Ingetje weer aan tafel met de andijviestamp met spek!! en leuk om Max ook weer te zien. Gelukkig ben je weer goed aangekomen in Tucson, de strubbelingen heb je goed opgelost, poeh was voor ons ook spannend! Ik ben blij dat het goed met je gaat en dat je buikspiertje weer aan het herstellen is. Ga nog lekker uitrusten en geef je buikspier even de tijd om goed te herstellen. Wij zijn ook heel erg benieuwd hoe decollegewedstrijden gaan, maar geniet er in ieder van dan komt het allemaal goed.
    Groetjes van ons allemaal.

  • 13 Januari 2013 - 20:01

    E Van Trijp Oma:

    hmaar hetoi inge wat heb ik je gemist maar fijn dat alles goed gaat met mijninge max gezien dat deed ook goed en ik wens alle goeds toe meisje mooi op je room de fotos een mooi verslaggroetjes oma

  • 31 Januari 2013 - 16:35

    Sonja Jochems:

    Inge,
    Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Maak er een leuke dag.

    groetjes
    Andre, Sonja, Jan en Vera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tucson

College tennis

4 jaar college tennis in Tucson, amerika.

Recente Reisverslagen:

12 September 2013

Sophomore year.

22 Maart 2013

Drukdrukdruk

03 Februari 2013

In het seizoen

13 Januari 2013

winterbreak!

01 December 2012

Thanksgiving
Inge Hendrikx

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 557
Totaal aantal bezoekers 19029

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2012 - 30 Mei 2016

College tennis

Landen bezocht: