Drukdrukdruk - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Inge Hendrikx - WaarBenJij.nu Drukdrukdruk - Reisverslag uit Tucson, Verenigde Staten van Inge Hendrikx - WaarBenJij.nu

Drukdrukdruk

Blijf op de hoogte en volg Inge Hendrikx

22 Maart 2013 | Verenigde Staten, Tucson

Tja ik had beloofd dat ik de volgende keer eerder een verslag zou schrijven, maar dat is een beetje mislukt. Het is dat iemand me er aan herinnerde. Het spijt me, maar deze periode is nogal druk geweest.

Waar zal ik beginnen, want ik heb dan ook veel meegemaakt deze periode.
Ik zal bij de tennis beginnen. Ons seizoen is niet geweldig verlopen tot nu toe. We hebben wedstrijden gewonnen van teams waarvan we moesten winnen. Dit was alsnog wel goed van ons dat we deze wedstrijden wonnen. Verder hebben we een aantal cruciale wedstrijden net verloren wat heel erg jammer was en onze ranking niet te goed heeft gebracht. Op een gegeven moment verloor iedereen het vertrouwen in zichzelf en verloren we wedstrijden die we niet hadden moeten verliezen. Persoonlijk heb ik een periode achter de rug waarbij ik niet zo lekker heb gespeeld. In het begin was het omschakkelen naar College Tennis moeilijk omdat iedereen hier heel erg taai speelt, wat ik niet gewend ben. Ik moest mentaal sterker worden om minder ballen fout te gaan slaan en harder te moeten werken voor mijn punten. Dit is inderdaad gelukt en dit is zeker verbeterd in mijn spel, het probleem was dat ik op een gegeven moment te passief ging spelen wat niet echt mijn spel is en mijn eigen spel uit het oog verloor. Misschien was het wel goed omdat ik mezelf de tijd heb gegund om dit aan te leren. Sinds een paar weken ben ik weer meer opzoek naar wat ik fijn vond om te doen, zoals mijn eigen patronen. Ik heb het gevoel dat ik nu weer beter sta te spelen en meer bij mezelf probeer te blijven, maar door deze periode moet ik proberen mijn zelfvertrouwen weer op te wekken. Het is natuurlijk niet dat ik geen zelfvertrouwen heb, maar ik moet op dit moment beter realiseren dat ik goed kan tennissen en ik van iedereen kan winnen. Toch zie ik alles positief in en denk ik zeker dat het een goed leerproces is waar ik alleen maar sterker uit ga komen. Ook al is het nu soms moeilijk..
Verder heb ik het deze weken aardig druk gehad met school. We hebben veel gereisd, wat heel erg leuk is want ik heb ondertussen toch al best veel van Amerika gezien ( zoals Texas, collorado, Utah, San diego en de grand canyon vanuit het vliegtuig!) maar dit heeft ook betekend dat ik veel school heb gemist. Het was soms moeilijk om bij te blijven, maar het is me toch wel aardig gelukt. Vorige week hadden we spring break waarbij ik alles mooi heb kunnen bijwerken.
Verder heb ik de afgelopen natuurlijk ook nog wel wat relax dingen gedaan, zoals film avondjes gehad, geshopt, gegolfd en zo kan ik nog wel even door gaan!
Ik ben tijdens de spring break ook naar Max gevlogen, waar ik ongeloooooooofelijk blij mee was. Het was een vermoeiende tijd geweest, dus de ontspanning met Max kon ik wel gebruiken. Ik heb er genoten van de 2 daagjes dat ik hem kon zien! :) Vorige week zondag was er een clinic van de Bryan Brothers waarbij we moesten helpen. De organisatie had gevraagd of we een paar mix demonstratie konden geven om de mensen die er waren te vermaken. Dit was erg gezellig en leuk om mee te maken!
Verder kijk ik er heel erg naar uit wanneer mijn ouders hier heen komen, want nu komt het echt heel dicht bij! De friet en de hamburgers staan al klaar ouders haha!
Verder wil ik ook nog wel even met jullie meedelen dat we 2 lieve kleine lammetjes thuis hebben, waar oma en papa goed voor aan het zorgen zijn! En ik krijg de update fotos van winnie binnen, wat ik heel erg leuk vind!

  • 01 April 2013 - 11:00

    Lia Klijs:

    Hallo Inge,
    Ik kreeg deze link van je moeder door.
    Niet alleen maar leuk daar in Amerika, vooral ook hard werken. Succes!!
    Je ouders komen nu echt al heel snel Veel plezier samen.
    Groetjes, Lia (en Cor, Mitchell en Kevin )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tucson

College tennis

4 jaar college tennis in Tucson, amerika.

Recente Reisverslagen:

12 September 2013

Sophomore year.

22 Maart 2013

Drukdrukdruk

03 Februari 2013

In het seizoen

13 Januari 2013

winterbreak!

01 December 2012

Thanksgiving
Inge Hendrikx

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 906
Totaal aantal bezoekers 19028

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2012 - 30 Mei 2016

College tennis

Landen bezocht: